Daar zijn we weer! - Reisverslag uit Nettuno, Italië van Chris Luinge - WaarBenJij.nu Daar zijn we weer! - Reisverslag uit Nettuno, Italië van Chris Luinge - WaarBenJij.nu

Daar zijn we weer!

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

17 Juni 2008 | Italië, Nettuno

Na een lange periode van stilte, ben ik wedergekeerd tot waarbenjij.nu. Dit keer zit ik in Nettuno, Italie voor zes weken tekenen en opgravingen voor m'n studie. Ondanks dat we gewoon acht uur per dag draaien is dit voor mij een prima alternatief voor een vakantie.

Vrijdag hebben we na problemen met de NS en George Bush het gezellige, maar grotendeels oerlelijke stadje aan de kust bij Rome bereikt om linea recta naar een bar te rennen voor Nederland - Frankrijk: 4-1 is niet slecht! Daarna uiteraard de overwinning gevierd in het Middeleeuwse centrum van de stad.
Ik zou graag verder schrijven, maar ik zit in een internet cafe en we moeten terug naar de school waar we slapen voor lauwe pizza met patat en knakworst...en bier. We kunnen immers niet te laat zijn voor de in Italie zeer beladen wedstrijd Nederland - Roemenie.

Het voelt goed weer in Italie te zijn.

Tot volgende keer!

• 17 Juni 2008 - 18:25

Wouter Wassing:

He Chris,

Tis weer zover, je bent op reis, mooi.

Hoop niet dat de Roemenen winnen want dan zullen jullie het wel zwaar krijgen.

De groetjes en veel plezier.

• 17 Juni 2008 - 18:25

Wouter Wassing:

He Chris,

Tis weer zover, je bent op reis, mooi.

Hoop niet dat de Roemenen winnen want dan zullen jullie het wel zwaar krijgen.

De groetjes en veel plezier.

• 18 Juni 2008 - 05:33

Harm & Margret:

Ha die Chris,

Dus je gaat weer stukjes schrijven op de site? Echt leuk. Kunnen we weer met je meeleven!
    Nederland heeft gisteren weer gewonnen he?
    Tot de volgende keer. Doei!

Groetjes Harm & Margret

• 18 Juni 2008 - 08:10

Annie:

Ha Chris
    Leuk dat je weer op de site staat. Heel veel succes.
    Groetjes mama