Zwalken - Reisverslag uit Nettuno, Italië van Chris Luinge - WaarBenJij.nu Zwalken - Reisverslag uit Nettuno, Italië van Chris Luinge - WaarBenJij.nu

Zwalken

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

24 Juni 2008 | Italië, Nettuno

Zwalken door Rome en zwalken door Nettuno. Rome is meer een zwalkstad dan Nettuno. De Italiaanse hoofdstad heeft honderden idilische straatjes waar ik mij in een roes doe verdwalen. Met biertjes van één van de weinige supermarkten lopend van het ene monument naar het volgende monument me onderwijl verwonderend over de schoonheid elk straatje dat ik insla. Straatjes die je volgens Kees immer linksaf moet slaan, zodat op het plein kunt belanden waar je vijf minuten terug ook stond. Zwalken dus...

Zwalken in Nettuno is anders: Nettuno is een stuk kleiner en het gros van de straatjes is het kruisen niet waard. Alleen in de Middeleeuwse Borgo is het leuk om 's nachts tussen de Italiaanse bevolking door te struinen. Met de nodige alcohol achter de kiezen is het echter prima zwalken van de Borgo naar de school waar we slapen. Een wandeling die anders 20 minuten duurt, vraagt dan algauw 2 uur omdat je uiteraard in alle bosjes moet springen, daarbij tanden moet verliezen (it was't me), zonder kleren de zee in moet duiken, etcetera. Zwalken dus...

  • 24 Juni 2008 - 17:45

    Evert:

    Hoi Chris, nu heb je me natuurlijk nieuwsgierig gemaakt. Welke gek gaat er de rest van zijn/haar leven tegemoet als 'Nobby Stiles'? En over zonder kleren in zee... dit jaar geen misselijkmakende foto's, hè?

  • 24 Juni 2008 - 19:49

    Wouter Wassing:

    Het zwalk, heeft één tand minder en komt zonder kleren uit de zee. Ra ra wie is het.

  • 25 Juni 2008 - 16:47

    De Fader Van Keef:

    gaat die tandarf rekening mooi niet betalen !

  • 27 Juni 2008 - 11:11

    Chris:

    Hehehe, Kees is dus Nobby Stiles...alleen mist hij maar een klein randje, niet zo veel aan de hand dus. En foto's van de volle maan met aanhangsel zijn nog niet gemaakt. Wel wordt de trend te pas en (met name) te onpas de broek te laten zakken ook dit jaar weer voort gezet.

  • 27 Juni 2008 - 11:12

    Keef:

    Maar fader, waarom nou niet... ik mif maar een tand hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chris

Mijn adres in IJsland: (Hjörtur Haraldsson t.a.v )Chris Luinge Viðigerði 601 Akureyri Iceland en speciaal voor m´n vader: N 65°32.663´ W018°08.112´

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 412
Totaal aantal bezoekers 110669

Voorgaande reizen:

24 Mei 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: