Tijd te kort - Reisverslag uit Akureyri, IJsland van Chris Luinge - WaarBenJij.nu Tijd te kort - Reisverslag uit Akureyri, IJsland van Chris Luinge - WaarBenJij.nu

Tijd te kort

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

23 Juli 2007 | IJsland, Akureyri

Tijd te kort, ik moet nog zoveel dingen...
Tijd te kort, ik moet nog zoveel dingen...
Tijd te kort, ik moet nog zoveel dingen...
Doen...Doe-oe-oe-oen

Ik denk dat alleen Patrick weet waar dit op slaat, maar goed...Ik heb dus een tijdstekort. Ik ben momenteel met zoveel dingen bezig. In de eerste plaats natuurlijk m´n werk en niet te vergeten het eten (vier maaltijden per dag neemt ook tijd in beslag). Dan heb ik me nog voorgenomen om om de dag een blog te schrijven, wat ik niet alleen schrijf om jullie op de hoogte te houden, maar ook omdat ik het schrijven erg leuk vindt. Sinds kort ben ik dus heel erg actief bezig met een intensieve heksenjacht op mijn irrationele gedachten. Ook dat vergt de nodige tijd: als ik wakker lees ik eerst twee a4-tjes door waar ik twee van mijn meest prominente irrationele gedachten uitgebreid weerleg. Dan weerleg ik elke dag nog een situatie waarbij ik irrationele gedachten had en een irrationele gedachte. Allemaal voor het goede doel uiteraard, maar het kost me wel een uur van de 16 uur die ik wakker ben. Daarnaast ben ik de laatste dagen zeer actief aan het discussieren over het accepteren van stotteren op een forum over stotteren, dat is denk ik ook wel een uur per dag. Dan heb ik dus nog m´n Harry Potter die ik uit wil lezen, ben ik bezig met een powerpoint-prestatie over mijn stotteren die hier voor de familie ga geven en ben ik met mijn IJslands bezig. And on top of that all wil ik uiteraard niet te zonderling overkomen, dus moet ik ook nog de nodige tijd met het gezin doorbrengen aan de tafel en voor de televisie. Tijd te kort dus! Zelfs in de rustgevende omgeving van een IJslandse boerderij moet ik nog op gaan passen voor stress.
Gelukkig heb ik over 1,5 week 4 dagen vrij, dus dan kan ik uitrusten: in 4 dagen ongeveer 60 km wandelen:)

  • 23 Juli 2007 - 17:44

    Karel:

    Herkenbaar voor mij, het met heel veel dingen tegelijk bezig zijn. Het geeft wel een bepaalde spanning in je leven. Het is dan ook steeds weer leuk als je iets afgewerkt hebt. Tot nu toe zag ik dat nooit zo bij jouw, maar het zal wel een familietrekje zijn die nu zichtbaar naar boven komt.

    Groetjes Papa

  • 25 Juli 2007 - 10:03

    Rutger:

    Goed bezig Chris!
    Dat je het zo druk hebt komt mij zeer bekend voor.... Alhoewel ik ook erg vaak met niet ter zake doende dingen bezig ben... uhhmmm misschien toch maar eens hierop gaan letten dan. Anyway, ben benieuwd hoe je presentatie zal gaan!

    greets

  • 25 Juli 2007 - 19:36

    Patrick:

    Hej Chris, Tof! het viel me direct op.

    Goed bezig. alleen onderschat niet hoe belangrijk rust is he. al dat je uit dit soort dingen natuurlijk ook weer een hoop energie kunt halen!

    maar goed ik ken het. tijd te kort. dan weer teveel.

    BTW, vanaf volgende week ben ik weer een fullpull Grunneger en zit m'n stage erop.
    dan moet ik waarschijnlijk nog tot +/- oktober / november met school bezig en hoop dan afgestudeerd te zijn.

    verder veel succes met je activiteiten!

    Grtz
    P



  • 14 Augustus 2007 - 19:18

    Liquid:

    reactie op bovenstaand bericht:

    En dat zegt PWEERD de grootste ik heb geen tijd man ter wereld...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chris

Mijn adres in IJsland: (Hjörtur Haraldsson t.a.v )Chris Luinge Viðigerði 601 Akureyri Iceland en speciaal voor m´n vader: N 65°32.663´ W018°08.112´

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 110830

Voorgaande reizen:

24 Mei 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: