Myvatn - Reisverslag uit Akureyri, IJsland van Chris Luinge - WaarBenJij.nu Myvatn - Reisverslag uit Akureyri, IJsland van Chris Luinge - WaarBenJij.nu

Myvatn

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

30 Oktober 2007 | IJsland, Akureyri

Gisteren liep ik nog onder een blauwe hemel over een groene weide richting de met bruin gras begroeide bergen...nu is alles wit. De hemel is wit, de weide is wit en de bergen zijn wit. Een dik pakket sneeuw van ongeveer 15 centimeter ligt rond het huis. Morgen was het plan om naar Myvatn te gaan. In eerste instantie zou ik wat dingen bezoeken die ik nog niet had gezien waaronder een lavaveld. Echter: een herbezoek aan Dimmuborgir leek me ook wel de moeite waard, mits er sneeuw was. Nu is er dus sneeuw...maar veel te veel. Als alles wit is, is Myvatn uiteraard ook niet echt de moeite waard. Met andere woorden: m´n trip wordt helaas uitgesteld:(

  • 31 Oktober 2007 - 07:33

    Annie:

    Ha Chris
    Ik denk dat Dimmuborgir er met al die sneeuw wel heel mysterieus uit zal zien.
    Groetjes

  • 01 November 2007 - 15:41

    Amse:

    Heej gekkie,

    hoe is het daar ? hoop dat je je een beetje kan vermaken zonder mij :$

    groetjes,

    Unas

  • 01 November 2007 - 21:00

    Chris:

    Je noemt jezelf eerst Amse en wel Unas...wie van de twee het ook is, hij valt een beetje door de mand.

  • 02 November 2007 - 11:08

    De Echte Amse:

    ben je nu vandaag gaan stappen in de sneeuw in Dimmuborgir?

  • 02 November 2007 - 21:51

    Chris:

    hehehe, nee ook niet...misschien dat ik volgende week ga

  • 03 November 2007 - 16:35

    Wouter Wassing:

    Sneeuwpop bouwen dan maar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chris

Mijn adres in IJsland: (Hjörtur Haraldsson t.a.v )Chris Luinge Viðigerði 601 Akureyri Iceland en speciaal voor m´n vader: N 65°32.663´ W018°08.112´

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 110835

Voorgaande reizen:

24 Mei 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: