Laatste week - Reisverslag uit Akureyri, IJsland van Chris Luinge - WaarBenJij.nu Laatste week - Reisverslag uit Akureyri, IJsland van Chris Luinge - WaarBenJij.nu

Laatste week

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

09 December 2007 | IJsland, Akureyri

Morgen begint het dan: de laatste week op de boerderij. Elke seconde die ik vanaf morgen werk hoef ik een volgende week niet meer te herhalen. Het voelt als het halen van een marathon: de hele loop is een geweldige ervaring, maar oh, wat ben je blij als je de finish 100 meter voor je neus ziet opdoemen. Uitlopen en stretchen doe ik over 8 dagen lekker in Reykjavik. Veel valt er ook niet meer te vertellen. De nieuwe stal is zo goed als klaar en ik hoop dat het lukt om er deze week een melkronde te doen, maar het eind komt nu zo dichtbij dat ik er best wel een hard hoofd in begin te krijgen. We shall see. Waarschijnlijk schrijf ik deze week nog wel een terugblik, maar misschien doe ik dat ook wel vanuit Nederland als ik echt alles achter de rug heb.

  • 10 December 2007 - 07:00

    Ria:

    Heel veel succes met de laatste loodjes en geniet ook van de laatste momenten ;-).

    liefs

  • 10 December 2007 - 15:39

    Kees:

    Tomme, een nieuwe stal!!! Weet je zeker dat je niet nog een jaartje blijft jongen? Melk ze, geniet er nog even van! Check je snel weer,

    Kees

  • 10 December 2007 - 17:38

    H.A.S.W:

    Hey Chris.
    Veel plezier, en sterke nog de laatste week op de boerderij. Het zal eerst ook wel weer "vreemd" zijn om je gewone leven hier weer op te pakken. Ook heel veel plezier de dagen in Reykjavik. Geniet ervan. Goede reis, en tot gauw.

    Groeten Harry, Aafke, Suzanne en Wouter.

  • 11 December 2007 - 18:22

    Jannie:

    Ha die Chris,
    nog 1 week melken en voeren, en dan nog een leuk tripje naar Reykjavik,daarna weer de hectich van Nederlandse bodem,ben benieuwd hoe je dit ervaart,
    We horen het wel, nog heel veel plezier en goede reis naar Nederland.(we zullen je berchtjes missen!!)

    Geert en Jannie

  • 12 December 2007 - 20:38

    Patrick:

    haha kun je dadelijk weer bier drinken trainen! de rantree in de krougge!!

    overigens netjes hoor, hoe je continu bent geweest in ut schrijven.

    uh we spreken!

    MOIJJ
    P

  • 13 December 2007 - 15:05

    Wouter:

    Ok, twas leuk maar nu als de sodejuter weer terug naar Nederland!

  • 14 December 2007 - 10:15

    Marcel P:

    Yo gast,

    Patrick heeft gelijk. Je moet weer een cursus bier drinken volgen. Je weet dat dat niet onder leiding van patrick moet gebeuren. We stoppen je gewoon een hele week lang in het Pleidooi, dan komt het wel weer goed denk ik zelf.

    Nog veel plezier daar, ouwe koeiemelker.

    Groetuh Poelman

  • 15 December 2007 - 07:43

    Annie:

    Goedemorgen Chris
    Je laatste dag van boerzijn is begonnen, geniet er nog even van.
    Liefs mama

  • 17 December 2007 - 13:10

    Michiel:

    Beter in de barrage jongens..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chris

Mijn adres in IJsland: (Hjörtur Haraldsson t.a.v )Chris Luinge Viðigerði 601 Akureyri Iceland en speciaal voor m´n vader: N 65°32.663´ W018°08.112´

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 110828

Voorgaande reizen:

24 Mei 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: