Reykjavik - Reisverslag uit Akureyri, IJsland van Chris Luinge - WaarBenJij.nu Reykjavik - Reisverslag uit Akureyri, IJsland van Chris Luinge - WaarBenJij.nu

Reykjavik

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

04 November 2007 | IJsland, Akureyri

Vandaag nog 7 weken: het einde van mijn avonturen in IJsland komt steeds dichterbij. Jammer, maar ook wel weer fijn. Aangezien ik toch in IJsland zit heb ik besloten om mijn laatste week maar vrij te nemen en te spenderen in Reykjavik. Nog even wat sites bezichtigen, mijn gezicht laten zien in een handjevol musea en waarschijnlijk lekker badderen in The Blue Lagoon. Ohja, en maar eens een keer de kroeg in zodat ik straks niet helemaal onwennig in de Barrage sta met kerst. Ik kijk er wel naar uit in ieder geval...soms heb ik het gevoel dat ik iets teveel met werk en andere dingen bezig ben om echt van het land te genieten.

  • 05 November 2007 - 07:53

    Hermine:

    Hoi Chris, jij blij dat je op tijd wegkomt.8) Onze voornemens zijn, voorjaar 2008 IJsland onveilig maken.En één programmapunt kan ik dus schrappen: "jou opzoeken in Akureyri ".Je ontspringt dus net de dans!
    Ik zal je mooie babbel op waarbenjij nog gaan missen.Dankjewel voor al jouw tiksels.Fijn dat jij je studie weer op kan pakken. Succes met alles!
    groeten Hermine.

  • 05 November 2007 - 13:23

    Patrick:

    zoals ik al eerder zei,
    Het Gerstennat staat koud ouwe!

  • 05 November 2007 - 17:05

    Annie:

    Ha Chris
    Je hebt gelijk dat je de laatste week dat je in IJsland bent, Reykjavik en The Blue Lagoon bezoekt, hier is ook zoveel te bekijken.
    Groetjes

  • 07 November 2007 - 09:47

    Kees:

    Geniet nog even van de laatste weken! En om even de echo van Patricks woorden te zijn: ook hier staan de biertjes koud!

  • 07 November 2007 - 21:35

    Chris:

    Mooi, ik zal namelijk veel gelegenheden aan moeten pakken om weer te leren drinken. Ohja, en Hermine: jammer, maar dat zit er nu dus niet in. Dit wil overigens niet zeggen dat ik hier niet meer ga schrijven. Ik zal niet meer over IJsland schrijven, maar misschien wel over andere reizen en andere dingen:)

  • 12 November 2007 - 21:32

    Erik De Boer:

    Hi Chris,

    Grappig om na een google-actie op Landsbanki op je weblog uit te komen. Hoe je in IJsland terecht bent gekomen is me nog een raadsel :-), maar zo te lezen is het allemaal zo gek nog niet. Veel plezier nog de laatste weken en laat de ISKs nog maar even bij Landsbanki (mn werkgever sinds een poosje) staan, is goed voor ons ;-)

    Grt,
    Erik

  • 13 November 2007 - 10:08

    Chris:

    Hé Erik, wat grappig dat je voor Landsbankinn werkt! Ik zou graag m´n geld op de bank houden, maar als de krona op een beetje een fatsoenlijke koers staat schrijf ik het over. Maar op dit moment is de koers weer in één week van 1,175 naar 1,125 gegaan, dus nu is het even niet de moeite waard. Ik denk dat ik het overzet als het weer boven de 1,175 komt, want dat het binnen korte tijd weer boven de 1,2 komt lijkt me op dit moment een wat TE positieve gedachte.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chris

Mijn adres in IJsland: (Hjörtur Haraldsson t.a.v )Chris Luinge Viðigerði 601 Akureyri Iceland en speciaal voor m´n vader: N 65°32.663´ W018°08.112´

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 110826

Voorgaande reizen:

24 Mei 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: