Poor Ol´ Chris - Reisverslag uit Akureyri, IJsland van Chris Luinge - WaarBenJij.nu Poor Ol´ Chris - Reisverslag uit Akureyri, IJsland van Chris Luinge - WaarBenJij.nu

Poor Ol´ Chris

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

17 November 2007 | IJsland, Akureyri

Het is zaterdagavond. Met de druk van een halve liter Viking op mijn blaas geraak ik via MSN in een evaluatiegesprek met Patrick over de laatste editie van Dirty Laundry gisteren in Simplon. We praten over muziek, we praten over vrouwen, we praten over feesten...Na een half uur nemen we afscheid: Patrick heeft nog een feestje en ik...ik zal mijn avond weer verdoen met wat tikwerk op de pc en misschien wat tv-gekijk.
Hoe dichter het bij komt, hoe desperater ik word. Nog 35 dagen om precies te zijn, al zit ik over een maand al in Reykjavik. Het kan me niet snel genoeg gaan: elke dag verlang ik meer naar de vergetelijke avonden, zoals Joost ze altijd noemt. Losgaan op Dirty Laundry, twisten bij The Neats of gewoon kansloos drinken en schreeuwen in het Pleidooi. Zaterdagavonden, vrijdagavonden, of zoals vroeger: de overige avonden. Op de dansvloer van de Enzo het belachelijke "Patrick en Chris"-dansje. Avonden die standaard eindigen bij Özan of bij de dependance. Avonden waarbij je de volgende dag misselijk wordt als je in een straal van 3 meter van je doorgerookte kleren komt. Pfffff, even doorbijten...het is nog maar vijf weken.

  • 18 November 2007 - 08:49

    Ria:

    Nog even doorbijten is het inderdaad, het zijn er nog "maar" 35 dagen en als je kijkt hoe lang je al van huis bent, zijn die dagen zo voorbij ;-). Maar zaterdagavonden doorbrengen in IJsland, terwijl je ook had... Tja, dat komt straks allemaal wel weer... Je hebt in ieder geval iets om naar uit te kijken
    :-D
    En als je terug bent, zijn er vast een aantal mensen die "weer" aan jou moeten wennen, helemaal na wat je allemaal hebt bereikt de afgelopen maanden... ;-)
    En voordat je het weet is het zover...

  • 18 November 2007 - 09:09

    Karel:

    Wij zijn natuurlijk ook blij als je weer terug bent. Achteraf heeft het eigenlijk helemaal niet zo lang geduurd. Mede door je vele mooie en realistische verhalen, was je toch steeds dichtbij. Ook onze trip naar IJsland heeft dit beïnvloed.
    Maar toch fijn als je echt weer thuis bent, in dit geval voor jouw Groningen natuurlijk. Als alles meezit zit je voor de jaarwisseling weer aan de Kleine Appelstraat, kun je weer genieten van alles wat je gemist hebt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chris

Mijn adres in IJsland: (Hjörtur Haraldsson t.a.v )Chris Luinge Viðigerði 601 Akureyri Iceland en speciaal voor m´n vader: N 65°32.663´ W018°08.112´

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 110830

Voorgaande reizen:

24 Mei 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: