Waar doe ik het voor? - Reisverslag uit Akureyri, IJsland van Chris Luinge - WaarBenJij.nu Waar doe ik het voor? - Reisverslag uit Akureyri, IJsland van Chris Luinge - WaarBenJij.nu

Waar doe ik het voor?

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

27 November 2007 | IJsland, Akureyri

Elke ochtend eet ik twee roggebroodjes met vlees, toast en twee crackers met jam. Bij de lunch wordt daar vaak een bord vol skyr met room of chocopops aan toegevoegd in combinatie met een roggebroodje met vlees en een stuk fruit. Tijdens de thee kauw ik zes units weg: dit is vaak een combinatie taart, cake en koekjes. Allen uiteraard met chocola. ´s Avonds is het toppunt: dan eet ik gemiddeld 4 á 5 stukken vlees met vaak een vette saus en wat groenten en aardappelen. Nu zou je denken dat dit alles me wel wat dikker zou maken: nee hoor! Gisteren stond ik op de weegschaal en ik ben gewoon 1,5 kilo lichter dan toen ik uit Nederland vertrok. A bit peculiar...

  • 28 November 2007 - 14:27

    Edwin:

    Ik was 8 kilo kwijt toen ik terug kwam van mijn reis, maar geloof me die zitten er nu weer aan. Zo wees voorbereid eenmaal weer in NL.......

  • 28 November 2007 - 15:51

    Chris:

    Hehehehe, ja, ik ga ook direct weer sporten als ik terugben...en m´n eetgewoontes terugbrengen:)

  • 28 November 2007 - 21:23

    Frank:

    Dat kan alleen maar inhouden dat je spieren bent kwijtgeraakt en er vet voor in de plaats is gekomen. Spieren wegen meer dan vet. Helaas jongen, geen bier voor jou als je terugkomt, maar idd. de sportschool.

  • 01 December 2007 - 18:06

    Rutgervdl:

    Je weet toch nog wel dat we van meneer Kleefsman hebben geleerd dat er minder zwaartekracht is op IJsland?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chris

Mijn adres in IJsland: (Hjörtur Haraldsson t.a.v )Chris Luinge Viðigerði 601 Akureyri Iceland en speciaal voor m´n vader: N 65°32.663´ W018°08.112´

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 110829

Voorgaande reizen:

24 Mei 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: